Podsumowanie roku 2019 w reklamie OOH

Jak będzie wyglądał Outdoor w 2020 r.? Jakie były najciekawsze akcje ubiegłego roku? Dla serwisu WirtualneMedia.pl Marcin Gudowicz analizuje rynek reklamy zewnętrznej na przełomie 2019 i 2020 r.

Czytaj dalej

Ströer Media z nowym cennikiem na 2020 r.

Ströer Media publikuje cennik reklamowy na 2020 r. Nowa oferta, tak samo jak poprzednia, stworzona jest na podstawie aktualnych danych badania Outdoor Track, prowadzonego przez Instytut Badania Outdooru.

Czytaj dalej

„Outdoor Track” – czym jest i jak zmieni rynek OOH?

Czy double billboard na stronie głównej Onetu powinien kosztować tyle samo co double billboard na stronie dzielnicowego portalu? Czy reklama w czasie przerwy Ligi Mistrzów powinna kosztować tyle co podczas powtórki „Agrobiznesu” (z całym szacunkiem dla „Agrobiznesu”)? Oczywiście, że nie. W branży OOH przez lata obowiązywała jednak taka właśnie praktyka.

Czytaj dalej

Uchwały reklamowe a porządkowanie przestrzeni miast w krajach Unii Europejskiej

W kwietniu 2015 r., gdy sejm przygotował Ustawę o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu, nazywaną dla uproszczenia ustawą krajobrazową, wydawało się, że wystarczy uzbroić ją w słynne hasło „wstawmy zęby ustawie”, umożliwiające samorządom nakładanie bardzo wysokich kar finansowych, a uchwały w wielu miastach pojawią się błyskawicznie.

Czytaj dalej

Metro w marketingu – 10 ciekawych realizacji z Polski i zagranicy

Androidy na stacji, wagony w wystroju świątecznym, zdjęcia kotów na ścianach, zmiana nazwy peronu metra albo… interaktywna wystawa poświęcona Davidowi Bowiemu – to tylko niektóre przykłady działań marketingowych, które można przeprowadzić na stacjach metra.

Czytaj dalej

#KupujWidownięNieTablicę - Nowa polityka handlowa Ströer Media w oparciu o wyniki Outdoor Track

Nowa polityka handlowa Ströer Media - #KupujWidownięNieTablicę  Zgodnie z zapowiedziami Ströer Media wprowadza nową politykę handlową i cennik oparty na wynikach badania Outdoor Track. Nowa oferta obowiązuje od kwietnia 2019 r. i obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.

Czytaj dalej

Instytut Badań Outdooru zaprezentował narzędzie do planowania i badania zasięgu kampanii OOH

Instytut Badań Outdooru zainaugurował kolejny etap Outdoor Tracka – pierwszego badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Po przekazaniu wyników pomiarów firmom uczestniczącym w projekcie, stworzono platformę do autoryzacji badań OOH, która została zaprezentowana podczas specjalnego warsztatu dla przedstawicieli domów mediowych.

Czytaj dalej

#KupujWidownięNieTablicę: Ströer z nową ofertą w oparciu o dane Outdoor Track

Ströer Media od stycznia wprowadza nowy model zakupu mediów OOH, oparty o wyniki badania Outdoor Track. Nowa polityka handlowa obejmuje nośniki w 10 głównych aglomeracjach w Polsce. To pierwsza oferta OOH na polskim rynku, której założeniem jest pełne oparcie zasad planowania i zakupu nośników o wskaźniki mediowe.

Czytaj dalej

Jak łączyć desktop, mobile i offline by osiągać ponadprzeciętne rezultaty, czyli TOP4 zintegrowanych kampanii reklamowych (i kilka innych, o których warto wspomnieć)

Kłopot bogactwa – to chyba najlepsze określenie sytuacji przed którą staje marketer mający za zadania przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej. Jeszcze 100 lat możliwości reklamy ograniczały się do przygotowania odpowiedniego szyldu, reklamy w prasie, ewentualnie plakatu reklamowego. Potem doszło radio. Następnie Telewizja. W końcu wielkoformatowe reklamy OOH. A odkąd na początku lat 90. wyemitowano pierwszą reklamą banerową, gama produktów Digital poszerza się właściwie nieustannie. Jak poukładać wszystkie te klocki w sensowną całość? I dlaczego warto to robić?

Czytaj dalej
Naciśnij Enter
Naciśnij Enter