News
Dominacja reklamowa metra warszawskiego - TMobile
Grupa Ströer przeprowadziła działania reklamowe w warszawskim metrze. "Teraz możesz!" - to czerwcowe hasło TMobile. Udało nam się zdominować przekazem reklamowym metro! Polecamy pakiet Metro Domination!
Czytaj więcejPies z billboardu Ströer
Cieszymy się, że możemy wspierać akcję społeczną „Pies z billboardu” realizowaną przez agencję AP360. Na naszych nośnikach prezentowaliśmy w czerwcu pieska Forresta. W lipcu na wybranych nośnikach Ströer można podziwiać Toffika, który szuka domu.
Czytaj więcejŁaciate na stacji metro centrum
Od początku października na warszawskiej stacji metra centrum pasażerów witają intrygujące, gigantyczne kartony mleka. Branding dwóch słupów podporowych stanowi niestandardowy element kampanii promocyjnej mleka Łaciate: „Białe po mamie, zdrowe po byku”.
Czytaj więcejSieć Goldbach Audience została przekształcona w Ströer Digital Media
Ströer, lider reklamy zewnętrznej, stał się właścicielem sieci Goldbach Audience Poland. Zarząd Grupy Ströer w Polsce zadecydował o przekształceniu sieci Goldbach Audience w Ströer Digital Media.
Czytaj więcejPtasi szturm na metro
Sony Music Poland i Grupa Ströer po raz kolejny realizują oryginalną kampanię reklamową w warszawskim metrz
Czytaj więcejStröer Polska wychodzi poza segment reklamy zewnętrznej
Spółka Ströer Polska sp. z o.o.
Czytaj więcejInstytut Badań Outdooru uruchomił projekt badawczy „Outdoor Track”
Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS S.A., Clear Channel Poland Sp. z o.o. i Ströer Polska Sp.
Czytaj więcejStröer liderem kategorii w rankingu biur reklamy 2013
Grupa Ströer otrzymała najwyższą ocenę w tegorocznym rankingu biur reklamy magazynu Media i Marketing Polsk
Czytaj więcejWielkie znaczenie wielkości - Grupa Ströer podsumowuje Atlas
19 listopada podczas dorocznej konferencji Grupy Ströer przedstawione zostały wyniki największego w Polsce laboratoryjnego badania perc
Czytaj więcejStröer zaprasza na konferencję
Więcej informacji na stronie: www.konferencja.stroer.pl
Czytaj więcejAtlas naszkicowany
20 września zakończyła się pierwsza faza badania percepcji kierowców Atla
Czytaj więcejStröer przejmuje wiodącą sieć sprzedaży reklamy internetowej w Turcji i Europie Środkowowschodniej
Dzięki przejęciu Grupy Ballroom firma wprowadzi na rynek międzynarodowy usługi marketingu internetowe
Czytaj więcejCo widać zza kierownicy? – rusza największe w Polsce badanie percepcji kierowców
Szesnastego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez G
Czytaj więcejNastępna stacja: Ströer
W wyniku wygranego przetargu Grupa Ströer podpisała z Metrem Warszawskim SA umowę na obsługę powierzchni reklamowych na wszystkich stacjach pierwszej i drugiej linii metra.
Czytaj więcejUnikalna na skalę światową akcja DAFT PUNK w warszawskim metrze
W ramach promocji płyty „Random Access Memories” 17 maja na peronie stacji metra Centrum pojawili się niety
Czytaj więcejEmpik zachęca do czytania (nie tylko) w metrze
Grupa Ströer realizuje w warszawskim metrze ambientową akcję
Czytaj więcejUOKiK daje zielone światło projektowi POSTAR
14 stycznia Prezes UOKiK’u wydał zgodę na powołanie joint venture - niezależnej spółki odpowiedzialnej za realizację projektu POSTAR.
Czytaj więcejAndrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym
- Wierzę, że w perspektywie kilku lat udział outdooru w torcie reklamowym w naszym kraju wzrośnie do około 10 procent - mówi w rozmowie dla Wirtualnych Mediów Andrzej Magdziak, prezes zarządu Grupy Ströer w Polsce.
Czytaj więcejGrupa Ströer chce zmieniać polski outdoor.
Konferencja Grupy Ströer, która odbyła się 15 listopada 2012 r. w Hotelu Sheraton, nieprzypadkowo została zatytułowana „Outdoor w czasach zmiany”. Myślą przewodnią konferencji była przyszłość branży OOH i kierunki rozwoju medium w dynamicznym okresie przemian rynkowych.
Czytaj więcejGrupa Ströer liderem rynku OOH w Polsce
Według danych Kantar Media wartościowy udział w rynku Grupy Ströer wzrósł do 29,7% po siedmiu miesiącach 2012 roku, co dało firmie pozycję lidera rynku OOH w Polsce.Ströer jest największym w Polsce operatorem nośników w kluczowych segmentach rynku: 18m2, 36m2 i 12m2 frontlight.
Czytaj więcejStröer gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już od 10 lat
XX Finał WOŚP to jubileusz również dla Grupy Ströer, która gra z Orkiestrą już od dekady.W tym roku gramy z pompą! Zdrowa mama, zdrowy wcześniak, zdrowe dziecko, czyli na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.
Czytaj więcejOutdoor pobudza każdy biznes - druga odsłona kampanii twójoutdoor.pl
Na początku stycznia 2012 r. wystartowała miesięczna odsłona kampanii realizowanej wspólnie przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer pod hasłem Pokaż się! Kampanii towarzyszy pięć kreacji posługujących się hasłami przedstawiającymi zalety reklamy zewnętrznej.
Czytaj więcejStröer Media biurem reklamy outdoorowej 2011 r.
Ströer skutecznie broni swojego wizerunku pomimo procesu zmian i szeregu wyzwań, przed którymi stanęła Grupa w 2011 r. Zostało to dostrzeżone przez rynek i uwieńczone wyróżnieniem przyznawanym biurom reklamy przez redakcję Media i Marketing Polska.
Czytaj więcejPrezentacja "OUTDOOR DLA CIEBIE"
15 listopada 2011 r. w Centrum Prasowym Foksal odbyła się wspólna konferencja prasowa Grupy Ströer i Cityboard Media. Konferencja „Outdoor dla Ciebie” była podsumowaniem pierwszego etapu współpracy obu firm.
Czytaj więcejKampania twójoutdoor.pl wystartowała!
Twójoutdoor.pl to wspólny projekt Ströer Media i Cityboard Media. Celem tej inicjatywy jest przybliżenie właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw reklamy zewnętrznej.
Czytaj więcejV Festiwal Promocji Miast i Regionów
Tegoroczna edycja Festiwalu Promocji Miast i Regionów cieszyła się dużym zainteresowaniem. W tym jubileuszowym spotkaniu wzięło udział 310 osób, w tym 248 reprezentantów blisko 100 samorządów.
Czytaj więcejOutdoor dla każdego - trzecia edycja kampanii informacyjnej twójoutdoor.pl!
Na przełomie stycznia i lutego 2012 r. wystartował trzeci etap kampanii realizowanej wspólnie przez Grupę Ströer i Cityboard Media pod hasłem Pokaż się! Kampanii towarzyszy sześć kreacji przedstawiających branże: motoryzacyjną, budowlaną, spożywczą, turystyczną, handel oraz zdrowie i urodę.
Czytaj więcejNews Outdoor Poland włączony do struktur Grupy Ströer
Zakup 100 procent udziałów w News Outdoor Poland sp. z o.o. przez Ströer Polska sp. z o.o. rozpoczął proces restrukturyzacji i łączenia potencjałów obu firm.
Czytaj więcejZgoda UOKiK na transakcję zakupu przez Ströer Polska spółka z o.o. 100 procent udziałów w firmie News Outdoor Poland sp. z o.o.
UOKiK wydał pozytywną decyzję/ Wartość transakcji sięga 26 mln Euro/ Ströer staje się liderem OOH media w Polsce, w segmencie wielkoformatowych tablic reklamowych.
Czytaj więcejAMS i Ströer zawarły umowę konsorcjum
27 lipca br. firmy AMS i Ströer Polska zawarły umowę konsorcjum w celu wspólnego ubiegania się o zawarcie umowy koncesji na budowę i utrzymanie wiat przystankowych dla Warszawy. Umowa konsorcjum została zawarta wyłącznie na potrzeby tego postępowania.
Czytaj więcej-
Manager ds. Rozwoju SieciStanisław Jarosz(22) 444 26 28609 555 405sjarosz@stroeer.pl
-
Manager ds. rozwoju sieciMarcin Pilitowski+48 22 444 29 15+48 607 334 671mpilitowski@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
Archiwum
Dominacja reklamowa metra... |
Pies z billboardu Ströer |
Łaciate na stacji metro... |
Sieć Goldbach Audience... |
Ptasi szturm na metro |
Ströer Polska wychodzi poza... |
Sprzedaż nośników reklamowych... |
Instytut Badań Outdooru... |
Ströer liderem kategorii w... |
Wielkie znaczenie wielkości... |
Ströer zaprasza na konferencję |
Grupa Ströer z nowym... |